Kumpulan Status Keren Facebook (FB) Terbaik

Status FB Keren - Setelah sebelumnya admin telah menulis status fb lucu, pada post kali ini saya akan memberikan status staus keren buat fb yang akan mendapatkan like dan komen yang banyak buat anda.


berikut ini contohnya :


Status Keren Buat FB



MetroTV, CNN, detikcom, Bang Napi, Liputan 6, Antara, ESPN, WordPress News adalah berita basi

kabar darimu lah yang selalu kunanti

Dalam hidup ni, kenangan yang paling indah selalunya tidak dirakamkan oleh kamera.

Hadiah yang terbaik daripada kita untuk seseorang ialah masa. Kerana kita tidak akan mungkin mendapatkan masa itu semula. Jadi, luangkan masa dengan mereka yang tersayang kerana sesungguhnya itulah hadiah yang terbaik.


"Mgkn blm wktnya untuk itu..bkn berarti tak bs tp proses pemblajaran memahami isi kpala msing2 yg blm sempurna"

Matematik mungkin telah mengajar kita tambah, tolak, darab dan bahagi. Tapi Matematik juga telah mengajar kita bahawa setiap masalah itu ada penyelesaiannya!


Lelaki yang bijak akan membuka minda wanita. Lelaki yang kacak akan membuka mata wanita. Lelaki yang beriman akan membuka hati wanita.

Kita mungkin tidak dapat mengubah orang lain. Tapi kita dapat mengubah persepsi kita terhadap orang lain.


Salah satu keajaiban gambar-gambar yang kita ambil ialah gambar-gambar itu tidak berubah (kecuali photoshop!) biarpun orang yang berada dalamnya telah berubah.

Memang TUA adalah sebuah kepastian sedangkan SUKSES adalah sebuah pilihan. maka selalu tanyakan pada diri kita ” Apa yang akan saya lakukan sekarang jika saya tahu bahwa besok saya PASTI akan SUKSES? “


Hikmahnya adalah: selalu belajar, berkarya dan berprestasi. tapi tetap bersyukur atas apa yang telah diberi…

Cukup Sekian dulu status keren buat FB yang dapat menghasilkan like dan umgkim juga komentar komentar yang dapat mebuat hidup kita lebih bermakna di bumu ini.

Kumpulan Status Keren Facebook (FB) Terbaik Rating: 4.5 Diposkan Oleh: Unknown